Destek Merkezi

Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığımızca yürütülen hizmetlere dair ihtiyaç duyabileceğiniz talepler detaylı bir şekilde kategorize edilerek "Destek Merkezi Portalı" aracılığıyla alınacak duruma getirilmiştir.

Akademik ve İdari Personelimiz kurumsal e-posta adresi ve bu adrese ait parolaları ile Destek Merkezi Portalı'na;

https://destekmerkezi.gazi.edu.tr

adresinden giriş yaparak arıza, öneri ve taleplerini kolayca iletebileceklerdir.

Kurumsal e-posta adresi edinmemiş ve/veya erişim bilgilerini kaybetmiş olan personelimiz ise herhangi bir kişisel e-posta hesabından;

destekmerkezi@gazi.edu.tr

adresine arıza, öneri ve taleplerini gönderebilecektir. Sistem bu adrese gönderilen e-posta mesajlarını otomatik olarak dönüştürerek sisteme kayıt edecek ve ilgili personele yönlendirme sağlayacaktır.

Destek Merkezi Portalında tanımlı hizmet alanlarına ilişkin arıza, öneri ve taleplerinizi, sözlü, yazılı (EBYS) veya telefonla değil, bize buradan günün 24 saati iletebileceksiniz.

Başkanlığımızın görev tanımına giren konularda bizimle iletişimde en kolay ve en hızlı şekilde zamandan ve mekandan bağımsız olarak iletişim kurabileceğiniz iletişim yöntemi olan Destek Merkezi Portalını tercih etmeniz halinde talepleriniz hem hızlıca işleme alınabilecek, hem de tekrar eden sorunların kalıcı olarak çözülebilmesi adına analiz edilebilecek bir veri tabanı oluşmasına katkı sağlanmış olunacaktır. Dolayısıyla arıza, öneri ve taleplerinizi telefon, e-posta veya EBYS yerine Destek Merkezi Portalı aracılığıyla iletmenizi önemsiyoruz.

İlgili dosyayı indirmek için tıklayın