Akademik Veri Yönetim Sistemi (AVESİS), Akademik Teşvik Ödeneği Sistemi (ATOSİS) ve Bilimsel Araştırma Projeleri Sistemi (BAPSİS) Üniversitemiz akademik personelinin kullanımına açılmak üzere 1 Ocak 2021 itibariyle kademe kademe devreye alınmaya başlamıştır.
Bu kapsamda ilişkili eski mevcut sistemlerden YÖKSİS, WOS v.b. akademik veri kaynaklarından yoğun bir veri aktarım prosedürü işletilmektedir.
Gelinen aşama itibariyle aktrarımların büyük bir kısmı tamamlanmış olup son aşama olan BAPSİS sistemi 19 Şubat 2021 tarihinde kullanıma açılmıştır.
Sistemlerin entegre çalışması gereken paydaş veri kaynağı sistemlerindeki bilgi eksiklik/tutarsızlıkları nedeniyle nadir de olsa sorunlar yaşanmaktadır.
Örneğin AVESİS sistemine giriş için akademik personelimizin email adresi ve şifresi kullanılmakta, ancak personel veri tabanındaki personelimizin email adresi kayıtsız ve/veya hatalı kayıt şeklinde ise veriler eşleşmediğinden giriş yapılamamaktadır. Bu sorunun aşılması için öncelikle personel veri tabanındaki email adresinin güncellenmesi gereklidir.
Karşılaşılan hatalar için;
AVESİS sorunlarına dair : avesis@gazi.edu.tr
ATOSİS sorunlarına dair : atosis@gazi.edu.tr
BAPSİS sorunlarına dair : bap@gazi.edu.tr
adreslerine yaşanan sorunla ilgili kısa bir mesaj atmanız yeterlidir.
Üniversitemize hayırlı olmasını temenni eder, iyi çalışmalar dileriz.
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
Gazi Üniversitesi Bulut Sistemi (DivvyDrive) Transfer Modülü Eğitimi
GÜ Kalite Koordinatörlüğü ve Kalite Komisyonu Çalışma Usul ve Esasları
Gazi Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Bilgi Güvenliği Rehberi-2023 Yayınlandı
30.11.2022 Tarihli Sözleşmeli Bilişim Personeli Sözlü/Uygulamalı Sınav Sonuçları
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.