Gazi Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ve Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı'na bağlı bazı hizmetlere yönelik teknik destek taleplerinin alınması, zamanında karşılanması ve ilgili koordinasyonun sağlanmasıyla ilgili olarak Atlassian Jira Service Desk platformu kullanılmaktadır.
Bu platformun yetenekleri sayesinde;
Sorun bildirme veya başvuru anlamındaki tüm taleplerin kayıt altında alınması,
Talebin niteliğine göre ilgili personele görev atanması,
Taleple ilgil iş ve işlemlerin verilen cevapların kayıt altına alınması,
Talebi karşılayan personelin performansının ölçülmesi,
Yapılacak ara değerlendirmelere kaynak olmak üzere en çok arıza bildirimlerinin hangi departman veya ürünle ilgili olduğunun ortaya konulması,
En çok sorulan sorular veya arızaların gelme sıklığına göre ilgili departmanlarımızın çözüm üretebilmesi,
gibi bir çok işlem yapılabilmektedir.
Teknik Destek Portalına iki türlü yöntem ile ulaşabilirsiniz:
1- Adresine bir tarayıcı kullanarak https://destek.gazi.edu.tr/servicedesk/customer/user/login?destination=portals adresini ziyaret edebilir
2- Kişisel veya gazi.edu.tr e-posta adresinizden destekmerkezi@gazi.edu.tr hesabına e-posta gönderebilirsiniz.
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.