DESTEK MERKEZİ= Gazi Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı olarak yapılan bütün hizmetlerin online kayıt altına alınması ve takip edilmesi açısından kurulan bir sistemdir.
Aşağıdaki linke tıklayarak Destek Merkezi'ne ulaşabilirsiniz.
Kullanıcı Adı
Destek Merkezi'ne giriş yapmak için kurumsal e-posta hesabınızın aktif olması gerekmektedir. Ayrıca giriş ekranındaki "Kullanıcı Adı" alanına kurumsal e-postanızın ön ekini girmeniz yeterlidir. @gazi.edu.tr uzantısını girmenize gerek yoktur.
Destek Merkezi Giriş Ekranı
SOL MENÜDEN İLGİLİ KONUYU SEÇİNİZ
SAĞ BÖLÜMDE İLGİLİ HİZMET BAŞLIĞINA TIKLAYINIZ
GEREKLİ ALANLARI GİREREK OLUŞTUR BUTONUNA BASINIZ.
ARAMA ALANINA GELİNİZ
İSTEDİĞİNİZ ÇÖZÜM BİLGİ BANKASINDA MEVCUT İSE TIKLAYINIZ
İSTEDİĞİNİZ ÇÖZÜM BİLGİ BANKASINDA MEVCUT DEĞİL İSE YENİ BİR İSTEK OLUŞTURUNUZ
GEREKLİ ALANLARI GİREREK OLUŞTUR BUTONUNA BASINIZ.
İsteğiniz oluşturulduğu anda detay ekranı görüntülenecektir.
Sağ üst menüde daha öncesinde yapmış olduğumuz isteklerin göründüğü bilgilendirme bölümü yer almaktadır.
İstekler menüsüne tıkladığımızda ise karşımıza daha önce oluşturduğumuz isteklerimizin listesini ve durumlarını görebileceğimiz bir açılacaktır.
İstekler sayfasında ki isteklerimiz ile alakalı daha detaylı bilgi almak ve yetkili kişi ile iletişime geçmek için isteğimizin üzerine tıklıyoruz.
Destek merkezinde iş oluşturduktan sonra sağ menüden talebiniz ile ilgili işlemleri butonlara tıklayarak gerçekleştirebilirsiniz. Talebiniz çözüldü ise "Kapat" butonuna basarak talebinizi tamamiyle kapatabilir veya sorununuz çözülmedi ise "Yeniden aç" butonuna basarak işi tekrar açabilirsiniz.
Talebiniz henüz yetkili kişilere ulaşmadı ve arızanız düzeldi ise talebi "İsteği iptal et" butonuna basarak iptal edebilir veya "Bu talebi çözümle" butonuna basarak çözümleyebilirsiniz.
Örnek e-postalar:
Durum değişikleri de e-posta bildirimi olarak gelmektedir.
Ayrıca talep hizmeti için değerlendirme yapabilirsiniz.
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.