İyileştirmeler

  • Destek Taleplerinde Merkezi Sistem Uygulaması

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı, hizmet kalitesini artırmak ve kullanıcı taleplerini daha etkin yönetmek amacıyla destek süreçlerinde dijitalleşme ve merkezi kayıt sistemine geçiş yapmıştır. Paydaşlarımız, tüm destek talepleri, öneri ve şikâyetlerini “https://destekmerkezi.gazi.edu.tr” uygulaması üzerinden ileteceklerdir. 

  • İçerik Yönetim Sisteminde 2 Aşamalı Kimlik Doğrulama Uygulaması 

Üniversitemiz, bilgi güvenliği standartlarına uyumu sağlamak ve kullanıcı hesaplarını yetkisiz erişimlere karşı korumak amacıyla, Gazi Üniversitesi İçerik Yönetim Sistemi (İYS) üzerinde 2 Aşamalı Kimlik Doğrulama (Two-Factor Authentication – 2FA) uygulamasına geçiş yapmıştır.

background image