Gazi Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı, hizmet kalitesini artırmak ve akademik, idari personel ile öğrencilerin ihtiyaçlarına daha etkin yanıt verebilmek amacıyla Kalite Yönetim Sistemi çalışmaları kapsamında bir dizi paydaş görüşmesi gerçekleştirmiştir.
Bu kapsamda:
toplantılar gerçekleştirilmiştir.
Bu görüşmelerin temel amacı;
Toplantılarda, fakültelerdeki ilgili akademik ve idari personelin yanı sıra öğrencilerin bilgi işlem hizmetleri konusundaki beklentileri, iyileştirme alanları ve ileriye dönük önerileri ele alınmıştır.
Bu çalışmalar, Üniversitemizin dijital dönüşüm sürecine katkıda bulunarak, bilgi teknolojileri hizmetlerinin daha verimli ve sürdürülebilir hale getirilmesini amaçlamaktadır.
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı olarak, kurumsal paydaşlarımızdan gelen geri bildirimleri dikkate alarak hizmetlerimizi geliştirmeye ve dijital altyapımızı güçlendirmeye devam edeceğiz!
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.