Bilgi İşlem Daire Başkanlığı olarak, sunduğumuz bilgi teknolojileri hizmetlerinin kalitesini artırmak, kullanıcı memnuniyetini değerlendirmek ve iyileştirme alanlarını belirlemek amacıyla gerçekleştirdiğimiz 2024 Yılı Kullanıcı Memnuniyet Anketi tamamlanmıştır.
Anket sonuçları analiz edilerek hazırlanan rapor, kullanıcılarımızdan gelen geri bildirimlerin titizlikle değerlendirilmesini, hizmet süreçlerimizin şeffaflık ve katılımcılık ilkeleri doğrultusunda şekillendirilmesini amaçlamaktadır.
Analiz raporuna aşağıdaki bağlantı üzerinden ulaşabilirsiniz:
“https://bidb.gazi.edu.tr/view/page/287843/anket-analizleri”
Kıymetli katkılarınız için teşekkür eder, görüş ve önerilerinizi her zaman bizimle paylaşmanızı bekleriz.
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.